Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
Birlikte Daha Güçlüyüz

Merhaba! Benim adım Seher Akgül ve sizlere sağlıklı beslenme yolculuğunda rehberlik etmekten büyük bir mutluluk duyarım. Bu yolculuğun sadece yemek yemekle alakalı olmadığını, aynı zamanda bu seyahatin sizin için ne ifade ettiğiyle de ilgili olduğunu anlıyorum. Sağlıklı beslenme grubu hizmetimle, bu değerli yolculuğa birlikte çıkalım istiyorum.

Bir Arada Öğrenmek

Bu grupta, bireyler olarak birbirimize ilham kaynağı olacağız. Her birimiz farklı bilgi ve deneyimlere sahibiz. İşte bu yüzden grup çalışmaları, bize öğrenme ve paylaşma olanağını en zengin şekilde sunar. Bizler birlikte, sağlıklı beslenme üzerine birçok yeni şey öğreneceğiz.

Grup Enerjisi

Bir grubun enerjisi ve destekleyiciliği, bireysel yolculuklarda karşımıza çıkan zorlukları aşmamıza yardımcı olur. Birbirimizi motive eder, deneyimlerimizi paylaşır ve olumlu bir topluluk ruhu oluştururuz. Ve bu süreç içinde, kendi sağlığımıza dair birçok şeyi keşfederiz.

Paylaşılan Deneyimler

Grup içinde, farklı yaşam tarzlarına, zorluklara ve deneyimlere sahip olmamız, geniş bir perspektif elde etmemizi sağlar. Böylece, birbirimizin hikayelerinden ilham alabilir ve sağlıklı beslenme konusundaki farklı yaklaşımları öğrenebiliriz.

Farklı Perspektifler

Sağlıklı beslenme grubu hizmeti ile, farklı yaş, cinsiyet ve yaşam durumlarındaki bireylerle bir araya gelme fırsatı buluyoruz. Her bireyin sağlıklı beslenme anlayışı, yaşamının farklı alanlarından şekilleniyor. Bu çeşitlilik, bize sağlıklı yaşama dair farklı perspektifler kazandırıyor.

Birlikte Büyümek

Birey olarak her birimizin, grubun enerjisine katkısı olduğunu ve bu enerjinin birlikte nasıl bir sinerji yarattığını görmek muazzam. Grubumuzun içindeki her birey, farklılık ve benzersizliğiyle grubumuza zenginlik katar. Bu birliktelikle, sağlıklı beslenme konusundaki bilgi ve deneyimlerimizi genişletiriz.

Değişim İçin Destek

Değişim, zaman zaman zorlayıcı olabilir. Ancak bir grup ile birlikte, bu değişim sürecini paylaşmak ve birbirimizin deneyimlerinden ders almak, bizi daha da güçlendirir. Birlikte, sağlıklı beslenme yolculuğumuzda karşımıza çıkan zorlukları aşma kapasitemiz artar.

Bilgi Kaynağı Olmak

Bilgi, paylaştıkça çoğalan bir varlıktır. Grubumuzda herkes, kendi deneyimleri ve bilgisi ile bir bilgi kaynağı olur. Birbirimizle bilgi ve deneyimlerimizi paylaşarak, grubumuzu daha da güçlendirir ve bilgi kaynağımızı genişletiriz.

Uygulanabilir Stratejiler

Bu grup ile, sağlıklı beslenme yolculuğunda kullanabileceğimiz stratejiler ve bilgiler ediniriz. Farklı deneyim ve bilgiye sahip bireylerle birlikte, pratiğe dökülebilir, gerçek hayatta uygulanabilir stratejiler geliştiririz.

Destekleyici Ortam

Bu grup içinde oluşan güvenli ve destekleyici ortam, her birimizin dürüst ve adayımsız olmasını sağlar. Hepimiz, kendi deneyimlerimizi, zorluklarımızı ve başarılarımızı açık yüreklilikle paylaşırız.

Sonuç Olarak

Sağlıklı Beslenme Grubu hizmetimizle, sadece sağlıklı yeme alışkanlıkları edinmekle kalmayıp, aynı zamanda bu sürecin içerisinde birbirimizi destekleyen, birbirimizden öğrenen bir topluluk oluşturuyoruz. Sizleri, bu yolculukta benimle birlikte olmaya ve bu muazzam deneyimi birlikte yaşamaya davet ediyorum.

Sağlıklı Beslenme Grubu Hizmeti Randevusu Alın

Online olarak randevu oluşturabilir veya banka hesaplarıma havale yapıp, iletişim bölümünden ulaşım sağlayabilirsiniz. Banka hesapları için tıklayınız.
Online Randevu Oluşturun
Sıkça Sorulan Sorular

Sağlıklı Beslenme Grubu Hizmetim, bireylerin doğru ve dengeli beslenme alışkanlıkları kazanmalarını, sağlıklı yaşam biçimleri oluşturmalarını destekleyen özel bir programdır. Burada amaç, grup içerisinde bireylerin birbirlerinden öğrenmelerini, motivasyon ve destek alabilmelerini sağlamaktır. Bu hizmet ile sizlere, beslenme konusundaki bilimsel ve pratik bilgileri sunuyor, sağlıklı yaşam tarzı değişikliklerini kolaylıkla uygulamanıza yardımcı oluyoruz. Ayrıca grup etkileşimi sayesinde, benzer hedeflere sahip olan kişilerle bir arada olarak moral ve motivasyonunuzu yüksek tutmanıza destek oluyoruz.

Sağlıklı Beslenme Grubumuz, sadece teorik bilgi sunumları değil, aynı zamanda pratik uygulamalar, workshoplar, canlı yemek yapımı dersleri ve beraberinde birçok interaktif aktiviteyi de içerir. Grup üyelerimizle birlikte sağlıklı yemek tarifleri geliştiriyor, alışveriş listeleri oluşturuyor ve market gezileri yapıyoruz. Böylece bilgileri pratiğe dökmeyi, sağlıklı ve lezzetli yemekleri beraber yapmayı ve beslenme bilincinizi artırmayı hedefliyoruz.

Bireysel Beslenme Koçluğu sürecinde alınan sonuçlar, tamamen kişisel durumunuza, hedeflerinize ve sürece olan bağlılığınıza göre değişiklik gösterir. Her bireyin metabolizması, fiziksel durumu ve hedefleri farklıdır. Bu nedenle, somut ve kalıcı sonuçlar almak için gereken zamanı belirlemek zordur. Ancak, genel olarak, müşterilerim ilk olumlu değişiklikleri 3-4 hafta içinde görmeye başlarlar.

Hayır, grubumuz spesifik bir diyet programı uygulamaz. Burada ana odak, bireylerin kendi vücutlarına, ihtiyaçlarına ve hedeflerine uygun, kişiselleştirilmiş sağlıklı beslenme alışkanlıkları kazanmalarını sağlamaktır. Her bireyin biyolojik yapısı, ihtiyaçları ve hedefleri farklı olduğundan, genel bir diyet planından ziyade, bireylere kendi yaşamları için doğru beslenme alışkanlıklarını nasıl kazanabilecekleri konusunda rehberlik ederiz.

Sağlıklı Beslenme Grubu Hizmeti hem online platformlar üzerinden hem de yüz yüze gerçekleşebilmektedir. Pandemi ve benzeri durumları gözeterek, online ve yüz yüze programlarımız arasında geçişler sağlıyoruz. Online platformlarımız, coğrafi sınırları ortadan kaldırarak, daha fazla kişiye ulaşmamızı sağlıyor. Yüz yüze programlarımız ise daha fazla interaksiyon ve pratiğe dayalı etkinlikler yapmamıza olanak tanıyor.

Sağlıklı bir yaşam ve yeni başlangıçlar için doğru zaman.

Sizden Gelenler

Danışanlarımın Değerlendirmeleri

İlişki Analizi hizmeti, partnerimle aramızdaki ilişki dinamiklerini anlamamıza yardımcı oldu. Seher Hanım’ın derinlemesine analizleri ve önerileri, ilişkimizi yeni bir seviyeye taşıdı. Şimdi birbirimizi daha iyi anlıyoruz ve daha sağlıklı bir iletişim kurabiliyoruz. Bu hizmeti herkese tavsiye ederim.

Leyla ***

İlişki Analizi

Bireysel Koçluk seansları kariyerimde ve kişisel yaşantımda fark yarattı. Seher Hanım’ın yönlendirmeleriyle hedeflerimi belirleyip, bu hedeflere ulaşmak için gereken adımları atmaya başladım. Özgüvenim arttı ve karşılaştığım zorlukları aşma konusunda daha donanımlı hale geldim. Kesinlikle en iyi yatırımlarımdan biri oldu.

Deniz ***

Bireysel Koçluk

Theta Healing ile hayatımda büyük değişiklikler meydana geldi. Seher Hanım’ın sıcak ve bilgili yaklaşımı sayesinde, içsel blokajlarımdan kurtuldum. Artık hayata çok daha pozitif bir bakış açısıyla yaklaşıyorum ve her günü dolu dolu yaşıyorum. Bu dönüşümde onun rehberliği sayesinde oldu.

Ebru ***

Theta Healing Danışmanlığı

Numeroloji Danışmanlığı sayesinde kendimi ve çevremi daha iyi anlamaya başladım. Seher Hanım, bana hayatımın birçok alanında derinlemesine farkındalık kazandırdı. Kendi potansiyelimi keşfetmemde ve kariyerimde doğru kararlar alabilmemde büyük bir rehber oldu. Şimdi daha özgüvenli ve huzurluyum.

Zeynep ***

Numeroloji Danışmanlığı

Duygusal yeme alışkanlığım hayatımın birçok alanını etkiliyordu. Seher Hanım’la yaptığımız çalışmalarla bu alışkanlığımın kökenine indik. Artık yeme davranışlarımı daha bilinçli yönetiyorum ve daha sağlıklı seçimler yapıyorum. Kendimi çok daha enerjik ve mutlu hissediyorum.

Kerem ***

Duygusal Yeme

Healy danışmanlığı, enerjimi dengelememde büyük bir yardımcı oldu. Seher Hanım’ın rehberliği sayesinde, enerji frekanslarımı nasıl dengede tutabileceğimi öğrendim. Fiziksel ve ruhsal olarak kendimi daha iyi hissediyorum. Bu deneyimi yaşamamda bana rehber olan Seher Hanım’a teşekkür ederim.

Simge ***

Healy Danışmanlığı

Bireysel koçluk seansları kariyerimde ve kişisel yaşantımda büyük bir dönüşüme yol açtı. Seher Hanım’ın yönlendirmeleri ve derinlemesine analizleri sayesinde, potansiyelimi en üst düzeyde kullanmaya başladım. Kendi sınırlamalarımı aşmamda bana çok yardımcı oldu. Herkese öneririm.

Onur ***

Bireysel Koçluk

Bolluk, bereket ve para enerjisi hakkında aldığım danışmanlık, maddi yaşantıma farklı bir perspektif kazandırdı. Seher Hanım, derinlemesine analizleriyle bana bilinçaltımda neler olduğunu gösterdi. Şimdi finansal kararlarımı daha bilinçli alıyorum. Tüm süreç boyunca desteklerini hissettim.

Yasemin ***

Bolluk Bereket Para

İlişki analizi hizmetiyle partnerimle aramızdaki dinamikleri anlamada büyük ilerleme kaydettik. Seher Hanım’ın analizleri ve önerileri ilişkimizi güçlendirdi. Şimdi daha sağlıklı ve uyumlu bir ilişkimiz var. Bu deneyimi her çifte öneririm.

Burak ***

İlişki Analizi

Theta Healing ile hayatımda büyük bir dönüşüm yaşadım. Duygusal blokajlarımdan kurtuldum, kendime daha çok güvenmeye başladım. Seher Hanım’ın sıcak ve samimi yaklaşımı süreci daha da kolaylaştırdı. Artık hayata çok daha pozitif bakıyorum.

Mehmet ***

Theta Healing Danışmanlığı
Seher Akgün Sağlıklı Yaşam ve Danışmanlık A.Ş. © 2024. Tüm hakları saklıdır.